Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сулима Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Микитюк М. Р. Стан вуглеводного обміну та чутливість до інсуліну у хворих на акромегалію з конкомітантною гіперпролактинемією [Електронний ресурс] / М. Р. Микитюк, О. О. Хижняк, Т. Н. Сулима // Клінічна ендокринологія та ендокринна хірургія. - 2012. - № 4. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kee_2012_4_15
| 2. |
Сулима Т. С. Галузеві стандарти вищої освіти нового покоління – запорука підготовки професійно компетентного фахівця [Електронний ресурс] / Т. С. Сулима // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 394-401. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_52 Розкрито особливості розроблення галузевих стандартів вищої освіти на засадах компетентнісного підходу. Зауважено, що застосування компетентнісного підходу до створення галузевих стандартів вищої освіти не замінює традиційної для освіти системи "знання, уміння, навички", а створює передумови для більш активного і гнучкого наближення результатів освіти до потреб і вимог ринку праці, подальшого розвитку освітніх технологій і системи освіти загалом. Наведено зміст соціально-особистісних, загальнонаукових, інструментальних, загальнопрофесійних та спеціалізовано-професійних компетенцій, що відповідає якості підготовки майбутнього педагога. Представлено характеристики окреслених компетенцій через уміння, типові задачі діяльності та виробничі функції майбутнього педагога професійного навчання будівельного профілю.Раскрыты особенности разработки отраслевых стандартов высшего образования на основе компетентностного подхода. Отмечено, что применение компетентностного подхода к созданию отраслевых стандартов высшего образования не заменяет традиционной для образования системы "знания, умения, навыки", а создает предпосылки для более активного и гибкого приближения результатов образования к потребностям и требованиям рынка труда, дальнейшего развития образовательных технологий и системы образования в целом. Рассмотрено содержание социально-личностных, общенаучных, инструментальных, общепрофессиональных и специализированно-профессиональных компетенций, соответствующих качеству подготовки будущего педагога. Представлены характеристики определенных компетенций. Specific features of development of industry standards for higher education based on competence approach are revealed. It is noted, that using competence approach for creating industry standards for higher education does not supersede the traditional educational system of knowledge, abilities and skills, but creates preconditions for more active and flexible approximation of education results to the needs and requirements of labor market, further development of educational techniques and the system of education as a whole.
| 3. |
Сулима Т. Мобільність як компонент професійної компетентності майбутнього педагога [Електронний ресурс] / Т. Сулима // Обрії. - 2015. - № 2. - С. 24-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2015_2_9
| 4. |
Сулима Т. С. Підготовка педагогів професійного навчання будівельного профілю до організації виробничого навчання учнів професійно-технічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Т. С. Сулима // Обрії. - 2016. - № 1. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2016_1_19
| 5. |
Сулима Т. Методичні основи формування професійної компетентності майбутніх маркетологів [Електронний ресурс] / Т. Сулима // Обрії. - 2017. - № 2. - С. 84-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2017_2_22
| 6. |
Сулима Т. С. Формування творчих педагогічних Умінь як складової професійної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання [Електронний ресурс] / Т. С. Сулима // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 432-436. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_91
| 7. |
Багацкая Н. В. Дерматоглифические маркеры различных клинических вариантов гипоталамического синдрома у мальчиков-подростков [Електронний ресурс] / Н. В. Багацкая, Т. Н. Сулима, Л. И. Глотка // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Біологія. - 2008. - № 814, Вип. 7. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhb_2008_814_7_10
| 8. |
Тарасова О. В. Розвиток психолого-педагогічної компетентності викладачів теоретичного навчання та інструкторів виробничого навчання в умовах промислового підприємства: андрагогічний аспект [Електронний ресурс] / О. В. Тарасова, Т. С. Сулима // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2020. - Вип. 1. - С. 89-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2020_1_11
| 9. |
Ткачук В Методичні аспекти підготовки майбутніх магістрів із професійної освіти в галузі комп'ютерних технологій [Електронний ресурс] / В Ткачук, С. Хоцкіна, Т. Сулима // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2020. - Вип. 12. - С. 57-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2020_12_7
| 10. |
Бугра А. В. Суть та структура готовності студентів закладів вищої освіти до самостійної навчальної діяльності [Електронний ресурс] / А. В. Бугра, Т. С. Сулима // Науковий вісник Льотної академії. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 9. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sbfasps_2021_9_4
| 11. |
Сулима Т. С. Психолого-педагогічні умови підготовки компетентного педагога професійного навчання у світлі Болонських домовленостей [Електронний ресурс] / Т. С. Сулима // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 30. - С. 464-469. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_30_79 Обґрунтовано, що компетентність педагога професійного навчання складається з двох інтегрованих один в одного складових: компетентності техніко-технологічної та компетентності психолого-педагогічної. Наголошено на необхідності перегляду базових вимог, сформульованих системою професійної освіти до інженерно-педагогічних працівників. Доведено доцільність впровадження передових технологій навчання, побудованих на психолого-педагогічному моделюванні завдань. Акцентовано особливу увагу на ефективності використання активних та інтерактивних форм і методів навчання, а саме: проведення лекцій з елементами дискусій, презентації, аналіз конкретних ситуацій, моделювання, тренінги під час семінарських занять.Обосновано, что компетентность педагога профессионального обучения состоит из двух интегрированных друг в друга составляющих: компетентности технико-технологической и компетентности психолого-педагогической. Подчеркнута необходимость пересмотра базовых требований, сформулированных системой профессионального образования к инженерно-педагогическим работникам. Доказана целесообразность внедрения передовых технологий обучения, построенных на психолого-педагогическом моделировании задач. Акцентировано особое внимание на эффективности использования активных и интерактивных форм и методов обучения, а именно: проведение лекций с элементами дискуссий, презентации, анализ конкретных ситуаций, моделирование, тренинги во время семинарских занятий.
|
|
|